after all this time, it's still you

hejsan, denna helgen har jag bara struntat i datorn i princip. Suttit och lekt med mobilen dock..
igår var jag i ladugården i 2½ timme, skönt faktiskt. När jag kom in så satt jag och letade efter random filmer, men sen fick det bli lejonkungen + att sitta i timmar vid weheartit med mobilen.
Idag är prencip samma, nu har jag varit ute och jobbat, när jag kom in nu då så åt morötter och dip. Min drog, det är så jävla gott! Är galen i det, mumms!
Nu ska jag hoppa in i duschen och åka till Agunnaryd för att gå på gudstjänst. Vill ni veta en intressant sak om Agunnaryd? (inte för att det finns så många, men ändå) En av världens rikast människor kommer där ifrån, Ingvar Kamprad. jupp, han startade IKEA. Ingvar Kamprad Emtaryd Agunnaryd, eller nått sånt. Mm..

jag trodde att jag ville glömma, men så insåg jag att jag inte alls var över det. Inte alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0