ÄKTA VÄNNER

Är detta det finaste som skrivits i hela världshistorien? Ja, det är det nog troligtvis. Min bästavän Julia som skrivit.

Jag älskar er tjejer! Och det ska vara vi, för alltid! ♥

Ja, då börjar vi med hur jag mår.. just nu mår jag väl ganska bra, eller nja. Ska kanske inte ljuga. Mår egentligen inte så vidare bra. Har tänkt hela kvällen på mina två bästavänner. Mina två fina bästavänner. Elsa & Elin. Det är alltid vi 3. Allltid. Vi följer med varandra till doktorn, tandläkarn, alla möjliga sånna saker ni kan tänka er. Vi är med varandra hela tiden. Vi 3. Men nu till jul, så ska Elin flytta. Till Stockholm. Och det är ingen som förstår, hur jävla ont det gör. Hur för jävligt det är att vi ska splittras. Nu är vi med varandra varenda dag, och helt plötsligt ska vi inte träffas mera. En av oss försvinner. En del av oss försvinner. En del av mig försvinner. En del av Elsa försvinner. Elin försvinner.

Vi tre är så grymt förbannat jävla tajta. Ni anar inte. Och nu liksom försvinner det.

Ni sitter säkert och tänker "Men gud, ni kan väl träffas ändå?" Men så himla enkelt är det inte, det kostar framför allt. Och det blir inte samma sak. Absolut inte. Ingenting kommer bli detsamma.

Tänk er själva, att en person som betyder så mke för er, och som gjort det under en så lång tid bara försvinner. Ni vet säkert hur det är. Det gör ont.

Och det är ingen som förstår, ingen förstår. Även om ni försöker förstå.

Vi har en så himla stark vänskap, precis som många andra. Och då är det sista man vill att den vänskapen splittras. Ni som ser oss i skolan, vi vet att vi inte går någonstans utan varandra.

Vi är för beroende av varandra. Vårt förhållande till varandra går inte riktigt att beskriva. Men det förhållandet vi har, det är fint. Riktigt jävla fint. Och jag är lycklig som har dom två tjejerna vid min sida. Men snart är det inte så längre.

Hade egentligen inte tänkt att ta upp det på bloggen, men nu blev det så. Orkar inte skriva mera om detta nu.


Jag älskar er, och det menar jag som fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0