du kom hit för hennes skull, men stanna för min skull.

god jul, fast i efterskott! Hann inte blogga igår, julafton ni vet ;)
fick massor med fina grejer. Som makeup-set, från min gammelfabror som är ungefär 95, hur gulligt? SÅHHHHÄÄÄÄÄR GULLIGT! Av honom fick jag också en marsipangris han gjort själv, han har iaf haft fik innan, en anteckningsbok och pengar. Av ett par grannar pengar, och min andra granne pengar med :).
Farmor pengar, mormor ska jag få av idag. Min syster var ju den bästa, 3 finkuddar+1 överkast med en jättestor kudde! Och 200 kroner insatt på mitt konto till Australien, jag och syster ska dit om ett lång framtid. Så hon har iaf startat ett konto åt mig, och sätter dit pengar var gång jag fyller år och det är jul.
Av mamma, pappa, pengar, onepiece, almanacka. Trodde inte dom visste vad en onepiece var typ? ;) Jag och syster fick likadana, så jättegulliga tsm!

men igår var vi ju mamma, pappa, mina 3 syskon, mormor, farmor.
Och idag ska jag till mormor för att äta lutfisk, det gör vi alltid den 25. Fast jag äter ätror, potatis och sås. Jag tycker inte om den där fisken.
Och den 26 fyller mamma år. Och den 27 så ska jag och syster in och mellandagsshoppa.
Sen så den 28, så brukade vi åka till hamneda för att fira, men det kan vi inte nu längre...
Sen blir det nyår? Då ska jag nog till stan med vännerna, får se..

ha de så bra iaf, för nu ska jag julmysa för fullt lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0