gårdagen+dagdagen

hallooooo, igår gick vi bara till 11 och bara hade roligt, lekte lekar, kolla filmer och fick våra betyg. 8 B, 5 C, 3 D.
Så ja, jag är inte så nöjd. Men jag har saker att höja tills nästa termin...
Sen efter det så gick jag ner med Elin o Julia till stan och bara sprang runt och fikade o sådär. Fastnade i hissen och åkte upp och ner ;) Köpte julklappar med.
Efter det åkte jag o Julia till henne och så sov jag hos henne. Det enda vi gjorde var typ att kolla på Beck, 6 st för att vara rätt exakt. Bra? Ja! Riktiiiigt bra!
När jag kom hem så kom min syster hem också, och snart kommer min bror. Och vi har gjort lussebullar, som blev jättefajna!

Vet ni? Vet ni??? Jag fick min julklapp av Elin o Julia, anteckningsbok, stiftpenna, stift. Och det är toppen, ska ha den till såhär citat, svårt att förklara. Men jag är toppenglad för det! TAAAAAAAAAAAAAACK FINA VÄNNER!!7

bild i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0