lite nytt

hade faktiskt nyss bytt design, men inte berättat för att allt har krabbat hit och dit, som vi säger i småland.
Men nu har jag bytt igen, för mina koder funkade inte längre. Och jag orkade inte göra om allt, så jag tog en färdig och ska göra om den. Men orkar inte börja från inget, än så länge har jag lagt in den prickade linjen under rubriken. Ändrat färger på texter och nu återstår headern. Får se om jag börjar mixa med den ikväll.
Annars? Mitt humör har ändrats betydligt sen i eftermiddags. Har just lagt i över 600 kronor i min burk där det står Australien. Alltså mina pengar som ska gå till att åka till Australien om några år med syster. Det betyder att jag har 1000 kronor! 1000 kronor, 1/20? Ska samla ihop 20 000:- Är faktiskt rätt stolt, pengar jag jobbat ihop och samlat. På mindre än 4 månader har jag samlat 600 kronor, så får jag pengar av syrran när jag fyller år och så vidare !
Över min vägg är inte längre Bruno Mars ensam, han fick en tvilling till. Nu hänger där 2 Bruno Mars. Riktigt najs!
Även städat lite. Tagit lite bilder på mig själv, roligt när man inte har något att göra.
Bilder från idag? Självklart.

Såhär brukar jag se ut när jag städar. Oroligt.

 


 

Färg

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0