sjundeitolvtetvåtusenelva

tjenare, nu sitter jag i köket i mitt hem och gör kov stroganoff som man säger här i smålan!
väntar på att det ska steka sig, så så länge leker jag med er! Sitter och lyssnar på dansk musik, helt ok!
Idag efter skolan var jag med min bästavän! :D Vi åt och pluggade, sen blev det inte mke mer, men det är uju skönt att ha såna dagar med, rijht? tihihih.
I skolan idag var jag matsalsprao, tråkigt som fän. Allvar man dör av uttråkning, att riva moräötter och rengöra bord i en halv dag? BLÄ! Aldrig mer!
men nu måste jag fortsätta, för jag vill ha mat idag. Tjarååå.

1 av mina 4 älsklingslåtar, vilka andra? Höhö. Snälla bli min igen, Goodbye my lover, Hey there Delilah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0