här vare rubrik

amen tjena!
idag har det hänt massa, utan att hända något skulle man kunna säga. Inne i stan för att shoppa lite, men det var inget kul typ... köpte 3 produkter från Nivea. 2 mascaror+1 foundation på kicks.  Dessutom 1 oskön bh, men för bara 50:- på lindex, så det var värt det.
Kom hem och gick och fixade lite i ladugården.
Så duschade jag och skulle egentligen åkt till mina grannar, men jag mår skit soooom vanligt. Fan. Så jag är ensam hemma och sitter och kollar på Walk The Line med kommentarer. No-lifer.
Sitter dessutom och väntar på att min syster ska komma hem med presenter till mig från kusinerna, tihihi. Längtaaaan!
Nu ska jag äta lite. Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0