älskar er !

älsklingar, fan ni betyder allt för mig!
precis allt, och om vi skiljs åt så dör jag. Att ha er som vänner är det bästa som kunde hända mig, världens bästa vänner har jag, det kan jag lova er! Ni finns ju alltid där för att stötta och jag finns för er tjejer! Och skratta, ojoj det gör ingen som vi! Och alla dom dära sakerna som vi tycker precis samma sak om, och alla dom dära sakerna som vi tycker olika om, det spelar ingen roll!
Att vara er vän kan man knappt tro är sant, att någon som jag fick två så fina vänner!
så nu antar jag att någon gud eller något ville sätta oss på något dåligt prov, se om våran vänskap överlever. Men det ska den! Utan er tänker jag inte leva ♥

ingen annan bild på denna datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0