anger is the feeling that makes your mouth work faster than your mind

tjena, det blev att vara med bästavännerna idag igen ♥
i skolan bakades det på håltimmen och allmänt mycket läxor fick vi idag.
efter det åkte vi bussen hem till julias lilla väg, gick i snabb takt 2 km till julias lilla gulliga hus, med getter som går lösa! Gulligt tycker jag?
sen gjorde vi varma mackor, som är sjukt gott! + popcorn och solsidan, vi har börjat kolla på solsidan och äta, det är vår nya hobby :D
sen åkte vi till skolan igen, julia hade utvecklingssamtal och jag hade med det, fast vid 18.00 och julia vid 16.30, så jag och elin satt och läste i en bok vi typ ska läsa på svenskan och spelade spel.
så hade jag utvecklingssamtal, gick nog... för att inte svära? Skit, jäkligt dåligt gick det. Allmänt bajs!
och nu ska jag sitta och wina på mitt rum hela kvällen + sakna mina gamla bilder, på min gamla dator!
JAG VILL HA DEN NU, NU, N U ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0