gästbloggning

Hej på er igen! Nu var det Julia som skriver igen, Elsa är i Göteborg och hälsar på sin syster.
Så det fick bli jag som bloggar här medans hon är borta, oväntat va?
Hoppas hon har det bra uppe i göteborg iallafall. Medans jag sitter hemma, utan både Elin och Elsa.
Elin är i Stockholm, hon ska se Idol live ikväll. Vilket betyder att hon ska få se Moa Lignell (vilket för övrigt är min nya idol) spela och sjunga When I held ya live! Gaaash, fatta avensjuk jag ääär!
Jag sitter just nu och kollar på Svensson Svensson, åsså chattar jag med en kompis!
Ska snart dra till Ninnie och kolla på idol där med henne, och mysa lite sådära :)
Ni får ha en himla fin kväll hörni, kramiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0