snälla låt mig vara

snälla du, lämna mig i fred.

kommit hem från mormor och farmor, har varit hos båda och umgåtts. fått en ny gaderob, en snyggare enligt mig.
och en försenad födelsedagspresent med :) En asfin bakbok av faster, gulligt :D
har beställt biljetter till stenan på torsdag. syster!
eller ja, gbg. ska kolla på bio och shoppa, helt asnicigt! Måste köpa lite grejer tills dess, typ tidning att läsa, godis och kontantkort. Och sen hittat en jacka på jc, en jeansjacka som egentligen kostar 500. Men är typ 70% så bara 150?
måste in till ljungby då före, segt.
japp, men nu ska jag duscha och fixa en tvättmaskin. Måste tvätta asmke med, ska vara där tills på söndag...
och åka tåg själv, busigt va! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0