TESTING TESTING

Tre saker jag inte förstår mig på: djurplågeri, våldtäckter, mitt mobila wi-fi
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobilen, en bok, ett klassfoto
Tre saker jag gör just nu: skriver, stör mig på mitt hår, lyssnar på johan glans repris ifrån mixmegapol idag på morgonen!
Tre saker jag vill göra innan jag dör: resa massor, bli veterinär, vara riktigt lycklig!
Tre saker jag kan: läsa, replikerna till HP och sagan om ringen utantill, äta godis?
Tre saker jag inte kan: matematik, fysik, redigera bilder
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: james blunt, bruno mars, p!nk
Tre saker jag skulle vilja lära mig: vara tyst på lektionerna, vara lite mer seriös, vara snygg
Tre favoriträtter: tacos, korf stroganoff, fläskpannkaka

DAGENS VILL HA: Pengar till julklappar osv
DAGENS KLÄDSEL: Gothia cup tröja, blå jeans
DAGENS FRISYR: först flätor, sen utsläppt, nu tofs
DAGENS LÅT: fast car, boyce avenue
DAGENS PLANER: äta, sova
DAGENS SAKNAD: saknar julia lite nu? vi har alltid värlsroligt!
DAGENS DUMMASTE: är vivi hemma? MOHAHAH
DAGENS MISSLYCKANDE: alla skrattar åt mig för att jag är så ful?
DAGENS DROG: popcorn
DAGENS KÖP: lakrisal
DAGENS GODIS: lakrisal
DAGENS HUMÖR: besviken
DAGENS CITAT: kolla mamma en manet! -nej ungar, upp ur bassängen det är moderkaka!
DAGENS ROLIGASTE: julia är rätt rolig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0