before the day I die, I gonna touch the sky

hejhejhej, nu ska jag göra ett stressat inlägg. Har ju sovit över med julia och har haft det himla jättebra, kollar på HP och ätit och plockat lingonris till klassen som ska sälja kransar. SKITKUL!
Nu har jag varit ute i skogen med min katt och min hund och plockat granris, höhö. Kolla jag och min hund skulle ut och plocka sånt ris och då kom min katt och han följde efter hela tiden! Duktig katt eller vad? Han kom såhär om man ropade eller gick ;)
 Gjorde en krans bara för att öva till mamma , snäll som man är. Och nu ska jag ut till lagån och hjälpa pappa.
Vet ni man kan tro klockan är jättemycket? Men det är bara för att det är mörkt!

Pappas dator så lite konstiga bilder här :)
hahaha, awww...saknar sommaren! Svamp-plockar kungen här, ja!


Väldigt gammal bild, men sånt får man ta !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0