when you feel so tired you cant even sleep

tjohooo! kom hem rätt nyss, var hos julia typ nån timme idag, bara lite sådär. Det är ju gött, vi gick hem typ 2 km och sen så gjorde Julia nudlar och jag chillade och sen åt vi och sen satt vi och skrattade åt gamla skolkataloger! Jag hade rosa byxer och en blå pocho med vita prickar på?! HAHA!
Men i skolan vad hände? Ja, det man först tänker på vad vi hade för oss på håltimmen...? Jag kom på den fina iden att klunka saft eftersom vi fick det av skolan eller så, så jag, elin och julia drack åtta glas var. Vi ägnade resten av rasten att försöka spy på och sitta på toa, hahahha fan vad kul! Jag är fortfarande kissig? Ajaaaa...
När man kom hem fick man lite dåliga överraskningar, och jag känner mig så trött på allt som händer och hänt. Det är över, låt det vara nu.
gammal bild och tråkig dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0