GÄSTBLOGGNING HÄRJA!

Nämen tjenare kära Elsas läsare!
Nu är det ju så hära att lilla Elsa är i Danmark på nordisk skolvecka. Hon skickade in ett brev och ansökte om en plats så den lilla resan, och självklart kom hon med! Så där ska hon hålla hus ända tills fredag, och då undrar ni hur det kommer bli med hennes blogg? eller? ja det undrar ni.
Och då har jag svaret, att jag, Julia, kommer att gästblogga varenda dag på denna fina bloggen!
Vilken himla tur ni har assåååe!
Men jag varnar er att jag kan ibland, väldigt lagom ofta vara lite oseriös och väldigt konstig. Jag ber om ursäkt i förväg om jag förstör Elsas seriösa blogg!
Ehe, nu ska jag blogga på min egna blogg, hihi, nu vet ni. (http://jujjans.devote.se)
Hejdå alla läsare!

Åsså en bild på jag och mina kära bästavän Elsa som ni redan känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0