Julias kanske sista inlägg!

Jag bloggar ju mest på Elsas blogg för att den inte ska verka helt död.
Och eftersom jag nu håller den vid liv och behåller Elsas söta besökare så är den ju inte helt död!
Om ni ville veta så ska jag gå och duscha nu, sen ska jag väl starta ett sms-samtal med några personer, bara för att verka socia och blablabla.
Sen ska jag sätta mig framför teven i vår stora soffa heeeeelt ensam! Eftersom mamma och pappa nyss åkte på hockey, min kusin spelar i något sånt dära Troja p18, eller något.
Men jag är inte speciellt intresserad utav hockey, jag sitter hellre hemma och kollar på Robinson och tjockar mig med choklad, slår vad om att Elsa skulle gjort samma sak! Hon älskar också Robinson, men hon kollar aldrig på tv, och då menar jag ALDRIIG. Hon vet inte ens hur man startar deras tv hemma hos henne?!?!!?
Random som bara den!
Ni får ha det fetanajs hörni! Puss och kram.

¨En bild som ni nog har sett innan, lite söt och sånt.
Vet ju inte vad jag ska lägga ut för bilder på Elsas blogg, så det fick bli såhära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0