INTE EN BLICK, SOM INTE ÄR FÖR LÅNG

sitter och kollar på hipp hipp hora, den är lite småkonstig har jag kommit på. I prencip handlar den om en tjej som däckar på en fest, (efter hon har slått på en killes *** som en ketchupflaska?) några killar tar av henne hennes troser sätter dom på hennes huvud och tar bilder. Sen kallar alla henne hora och då så tafsar alla på henne, så säger en lärare att hon ska ta det som en komplimang och då börjar hon tafsa på henne?
Faast, den är rätt bra. Den är ju alltså intressant.
oj, nu försökte hon ta livet av sig själv. Nu blidde det intressant.

Så spenderas min fredag-kväll, rätt ointressant.
Haha, jag sitter och kritiserar filmen och så sitter jag och lipar.
Har inte så mycket mer att säga, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0