YES

det var ett tag sen?
sist jag bloggade var i torsdags och vad har hänt sen dess? Ja, jag sov över med julia och vi var på disco sen var vi med julias småsyskon typ, och kollade på the notebook. Pratade med fulla människor utanför discot med ;)
Nu har jag fått min tavla jag beställde med en fjäril på, jag älskar den ! Ni ska få se bild med, så snart jag orkar koplla in mobilen.
Har dessutom slapp sålt jultidningar idag med en bok till mig, en bok till pappa och en almanacka till mamma. Fick s4 locktänger, 1 plattäng, 1 våffeltång för det + 4 biobiljetter, och så var jag tvungen att ta en sån där man ritar kläder på? Haha, fick allt gratis ju. Så vf inte?
Känns great, idag ska jag till fotografen in the city och fotas med min hund. Cissipissi ! Höhö.
Rulig jag är.  Men de är bara för klassens skull. Till vår klassresa så ska vi fotas ;)
Ja, typ.
Men nu ska jag sticka. Ha'et gött, igelkött :o
SNYGGINGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0