its okey to not be okey

hejsan hoppsan! Denna dagen har nog ifrån början varit den sämsta födelsedagen någonsin, men det kanske bättrar sig..
opererade tån på morgonen och sådär, det gick bra fick 5 bedövningssprutor sen kollade jag när han opererade, haha ;)
sen  fikade jag och pappa, och när vi skulle till skolan så hade varken jag eller pappa bälte så vi fick böter, 3200 typ... inte så jättekul! Men nu gör man inte om det!
Kom till skolan med en jättetå och skolös fot, och en helt vanlig. Efter skolan gick jag ut med min grannes galna hundar, ramlade 3 gånger, dom drog ner mig.. :l
Men nu ska jag äta budapest och har bestämt att fota denna dagen med!
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0