life is a rollercoaster, learn to enjoy it

tjena!
nu ska jag chilla denna enda kvällen på en lång vecka, det är precis vad jag ska göra, så lite som möjligt alltså.
igår klippte jag mig rätt rejält, blev bra. Bara att det kommer bli mer lockigt nu, men ja, det är tur det finns plattänger och hårspray!
imorgon ska jag på gudstjänst, för konfan och sen ska jag packa på och göra läxor, samma sak på söndag utan gudstjänst.
På måndag åker jag till Danmark i en vecka, och jag har bestämt att det ska bli kul!
Först visste jag inte om jag skulle med till Danmark utan Elin och Julia, men ibland får man ta lite såhär chanser, kanske blir skitkul och en vecka, vad kan hända?
Dessutom har Julia lovat att gästblogga nästan var dag, bra va?!
Men nu ska jag försöka göra en powerpoint om mig, men vet inte alls vad jag ska skriva... så läxor,läxor,läxor!
THAT'S MY LIFE!
Ha det gött, och jag ska försöka blogga innan jag sticker till danmark!
ps. alla lärare typ innan jag åker till danmark, nu tar du det lugnt! Vad ska jag göra? Jag ska va en vecka med skolan i danmark, öhh?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0