Runaway train, no way back

nu sitter jag i skolan, har egentligen ap. Försov mig två timmar idag, vaknade när skolan började och eftersom jag har 2 mil till skolan så det tar lite tid, men pappa körde mig. Missade bara en lektion, så de var rätt okej.
har ju inte bloggat sen jag var hos Julia typ så var det ju konfa första gången, var rätt okej, nästan kul...världens gulligaste tant gjorde mat till oss, haha!
Var i kyrkan och tog nattvard och massa, men slapp gudstjänsten igår för mamma och pappa kunde inte och då var det ingen idé.
Och idag ska jag hem och sega mig, segt som attans.
Och på onsdag fyller jag år! Så om 1 år och 2 dagar så har jag troligtvis moppekörkort! Gött som attans!
På söndag ska hela familjen komma hem och fira lite, så jag är lite deprimerad för att jag inte ska hitta på nått på Onsdag och Elin o Julia kan inte... måste göra en tårta, för min syster är inte hemma. Och jag kan inte det, jag kan göra kanelbullar och frallor, inget mer. Det är det man behöver...! Tycker Julia kan göra det, Julia gör det :D
Vi får inte sitta tillsammans... blö. Men ointressant blev detta, så byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0