what I'm trying to forget

nu hinner jag egentligen inte, utan slänger in ett snabbt inlägg.
Har tusentals läxor känns det som, men jag har egentligen inte det... fysik, bild och kemi.
men jaja, var ju hos doktorn idag, och nja...det gick väl sådär.
ska dit imorgon och göra en operation, tror det ska gå till såhär: lokalbedövning och sen en lupispenna eller nått? det fräter bort nageln typ, äh ingen ide att jag försöker förstå.
men jag får iallafall sovmorgon, ska vara där vid 8.45 och då behöver jag typ upp vid 7, och kan det blir en hel timmes sovmorgon!
imorgon fyller jag år också, ska inte göra så mycket, äta nått gott och sådär med den halva familjen som är hemma.
sen på torsdag ska jag och Elin och Julia fixa nått och sådär, och på söndag hela familjen och mormor, farmor.
Men nu ska jag dricka te och fixa läxor, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0