svar på kommentar och annat

Fick denna kommentaren, först tack! Jag har en kompaktkamera, fujifilm finepix s2000. Har haft den i 1 år.
Tycker riktigt mycket om den, och den är lätt att lära sig! Så ja, vill du ha en rätt lätt och bra kamera som inte är så dyr, så är den ett bra val!

Idag är jag lite trött, hade hand om lagån igår och har det med idag. Igår kom 2 till små supersöta lamm, Sotis och Pricken, fick deras fina namn bli!
Och vid 3 så gick jag upp och gick en runda så att ingen lammade, det är inte kul. Tur att man får pengar för det!
Nu väntar jag på tjejerna, dom kommer hit och vi ska göra mat och vi ska kolla på film. Lite sådant mys, men nu måste jag fixa mig lite :D
Haj, vi hörs :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0