Dag 1: Presentera dig själv

Jaha, då kör vi. 
 
Elsa heter jag. Är född -97, och är alltså 15 år. Går i 9:an. 
Mina föräldrar är gifta och jag har 3 syskon, men bara en som bor hemma. 
Djur och foto är mina största intressen, hänger en del med kompisar med. Är beroende av tv-serier med.
Har brunt/rött hår och blå/gröna/grå ögon. Jag är för det mesta glad och pratsam, men är rätt blyg. Är jag ledsen, så blir jag riktigt deprimerad. Är riktigt envis med. 
Bästa låten är Goodbye my lover med James Blunt, men Taylor Swift och P!nk är bäst. 
Drömt om att bli veterinär sen jag lärde mig prata, om jag inte hade fått hålla på med djur vet jag inte vad jag gjort. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0