du finns i min fantasi

haaj, skulle ju till farmor, men det blev inte alls som jag tänkt mig. Orkar faktiskt inte ta upp det här men, jag åkte och åt gottgott med mina kusiner och fastrar och farbröder. Åkte sedan in med dom och fikade med farmor.
men nu ska jag fixa finfin mat med familjen, brorsorna fyller år nu i taget. Så det blir bearnease, potatis och nötkött. Så kommer vara stocktjockmätt, om jag ens kan gå? Borde kolla melodi-festivalen, men får se om jag orkar och hinner.
Kan berätta lite om morgondagens planer... ska packa tills stockholm-resan. Åker på måndagen och stannar där till torsdag. Resten av sportlovet ska jag chilla och åka lite skidor hoppas jag.
wehhheeeyy, repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0