fräsh känsla

nu ska jag sova, ska bara förklara lite.
Ett: ni vet när man är typ nyduschad, nytandborstad, helt insmörjd i bodybutter. Den där känslan är att dö för. Fast ångrar att jag inte smörjde in min näsa när jag var sjuk för min näsa är lite sårig.
imorgon efter skolan ska jag till staden, växjö med min coola familj och sedan till min farmor. Jag vet att det är alla hjärtans dag och att jag borde umgås med någon som betyder mycket för mig, eller ja... tyvärr är jag forever alone. Men min famor fyller år på alla hjärtans dag och jag är döpt på den dagen. Så jag kommer inte somna förrens typ assent imorgon.
Nä, men nu ska jag sova och läsa lite. Haregöt och hoppas ni har det roligt på alla hjärtans dag...
ursäkta uttrycket i ansiktet. ursäkta bilden över huvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0