min humor (?)

hahahhahahaha, nu ska ni få ta del av mina roligheter!
läste land och hittade en rolig kontaktannons, skickade till en av mina såkallade kommpisar, moahahahhahhha.
varför läser jag kontaktannonser? I LAND?


Senare så läste jag min kära vän Julias blogg och ska vara lite rolig och kommentera anonymt med en youtube-video där det är en tjockis som dansar. Det gick ju bra, tills nästa gång man loggar in på fejan. Ånej... hon kom på mig, hahahahhahahhahahahahah. Cant stop laughing, eller nått.
Har ju hänt innan att jag ska försöka kommentera anonymt, men nähä.
hhahahahahahah, här har ni klippet jag kommenterade med. Och urklipp ur julias blogg, tack vän :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0