skola, våfflor, bowla, never say never

hallåja, stannade kvar efter skolan i stan, gick hem till Elin med Julia, som vanligt. Jag blev halvt påkörd, dog nästan och fick en fet utskällning. Gjorde våffler och sedan gick vi ner till bowlinghallen och började bowla med Nemo. Gick hem och så kollade vi på början av Never Say Never. Och jag och Julia hade värsta problemen, men så åkte Nemo och Julia hem. Jag och Elin gick ner till stationen och jag hoppade in i bussen, så hör man Elins stämma och busschaffören ropar i mikrofonen -Elsa, det är en cykel som vill prata med dig! Man bara hehehehehehehehehe, ursäkta, heheheheh, hon är lite störd, hehehehe, förlåt.
Ja, men nu kom jag nästan precis hem , okej... för ett tag sen. Ska kolla lite på Never Say Never och äta clementin.
Imorgon får vi se om ni ska räkna med ett inlägg, ska till min farmor och träffa hela släkten. Ska göra en förrätt med. Annars taggar vi sportlov och Sthlm med julia, inte med konfan eller så, nejnej. Så haaaiijddoooo.
Enyoj the pictures, eller nått. Elins fina, feta hundar.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0