lillabloggen, elin&julia (klicka f5!)

haiijsan, sitter och kollar på min kära Wille, gud vad rolig du är. Ja, visar honom här nedanför.
Dagen har faktiskt varit riktigt bra, ett prov som gick sådäääär skulle jag ju vilja säga. Sedan slapp vi allt och gick ner till kommunhuset och hade studibesök och så där slapp vi tyskan! Fick en dos av min melongubbe-beroende.
Och efter det där väntade vi på maten i en timme minst, och missade lite av so:n och slöjd.
Efter det gick vi ner till stan och jag kollade kläder, men det fanns inget roligt. Stack hem till Elin och där blev det pannkakor som alltid. Vi var för trötta för att göra något så vi kollade på Scrubs ♥ Eller ja, jag gjorde det. Deppade lite över att vi är mobbade och var såhääär glada för våra framtidsplaner! 15 år, whaaat can I saaaay? Stockholm med Julia eller konfan, konfirmera sig (ja, egentligen är det inte positivt, men alla gåver jag får av Gud? Hahaha, eller nått) , sommarlov, liseberg med dedära 2, Julias 15 år, min 15-år och Elins 15-år. Wahaahahaha, greeeat!
Så åkte jag och Julia hem i den kära glassbilen, min egen gb-glass-bil ♥ Som bara har 2 säten...åhååhå.
Nu har jag skalat potatisar och nu väntar jag på min mamma som åkte till ikea utan mig.

Nu ska jag visa min kära Wille och en bild jag lovade Julia att visa. En fååååågel. Eller två.

Hahhahahahahahah, Willliaaaaaam!
-Nä, nu är det säkert någon jävel i klassen som bara: - Ja William.. jag såg ju på youtube när du nämnde dina håriga ben och Wow du talar verkligen sanning, jag underskattade din självinsikt. Som en jävla skog!
Och när han ska byta om, underbart roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0