you've been gone for so long

kom hem för en timme sedan eller så, var ju i kyrkan och kollade på en barnteater, så det var rätt slappt. Fick lite fika med, heheheheh, gratis. Träffade julia med och några andra :)
på hemvägen stannade jag och köpte halstabletter, två stycken paket faktiskt. Har fortfarande väldigt ont.
när jag kom så gjorde jag och mamma varma bananer och glass och sirap. Och jag drack varm mjölk och halstabletter i världens största kopp. Stockmätt nu!
När man kommer upp ser man världens sötaste katter i ens säng, åhåhåhå. Söta som fasen!
Nu ska jag städa badrummet :(
Kommer lite bilder , njut eller nått ;) några typiska elsa-bilder fick man in därja, hehehehe. Känslan av omakt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0