bästavännerna

det var länge sen, töhö. Orkar inte skriva så mycket. Men Julia och Elin har ju varit här, när de kom hit igår så fikade vi och skulle kolla på PA 2, som texten cpade på. Men vi kollade på Bad Teacher och efter det gjorde vi mat... gottgott. Så fixade vi så att två sängar satt ihop, så det blev som en dubbelsäng vi sov på.
Så gick vi och la oss vid 3, eller sådär. Fick en godnatt-saga läst för oss :)
Så hade visst dom somnat och jag skulle hämta katten, då råkade jag väcka dom... tihi, men så låg vi och pratade sen sov vi igen.
Vi vaknade vid halv 10 och gick upp och åt frukost. Så tog vi sparken till min granne och gick ut med deras hundar. Hahaha, riktigt roligt , så söta med! Så när vi var påväg hem så stannade vi hos min andra granne och hämtade ved och sådär till henne. När vi kom hem satte vi på Paranormal Activity 3 och direkt efter den 2. Fett äckliga. Uee...
Och för några minuter sedan åkte dom. Och jag kollar på Harriet The Spy Blog.
Är ungefäääär så här trött. Sov gott, och bli inte ivägdragna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0