fuck off, I am reading

tjo, dagen gick åt till att vara i vislanda. Hittade 8 böcker, 1 röd tröja och en godispåse? :o
Har tyvärr ingen bild på tröjan, men en röd stickad vatt det iallafall. Ska fixa bild någon dag i närmsta taget.
Och 8 böcker, böcker från serier jag läst innan. 1 är redan utläst, ajaj. Jag vet i fan var jag ska göra av mina böcker? Bokhyllorna är för små, buhu. När jag växer upp och köper hus, ska jag göra ett rum med bara böcker! Ett eget bibliotek! Det är synd om mig som inte har mer plats för böcker :(
Och min kära godispåse till slut, har inte ätit något än, när man kom hem blev det pepparchips med dip och sedan kyckling-tacos. Om jag äter mer så spyr jag. Så den sparar jag till imorgon :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0