nyår -11/12!

finns det liv är det aldrig för sent.
som ni ser är min favoriten just nu flickan och kråkan med timbaktu, men michael wiehe funkar med alldeles utmärkt.



Som ni säkert upptäckt, så spenderades kvällen, natten och förmiddagen hos Elin. Med Julia, såklart.
Har haft det bästa ny-året någonsin, tror jag! När jag kom till tjejerna så tror jag vi stack ner till hemköp och köpte lösgodis. Kollade lite på How Do You Know, med Reese Witherspoon efter det. När vi var klara med det så hade vi en liten catfight om nästa film, jag röstade för Nalle Puh och heffaklumparna, dom andra röstade för Panoramal Activity. Vem tror ni vann? Ja, dom såklart... Jag hade nog mina ögon lika mycket stängda som öppna. Jag och Julia satt i slutet under täcket och frågade Elin vad som hände (?).
Under kvällen fick vi supergod mat, kantarell-mackor, potatis-gratäng och file och en slags fruktsallad, GOTT! Vid 12-slaget gick vi ut och kollade på raketerna och sprang runt, hade skjutit lite själva innan det med :)
Senare tror jag vi kollade på Ice Age 3, Natt på museét 2. Julia powernapade lite och jag höll Elin vaken.
 Gissa vem som till slut satt ytterst och alla fick skrämma? JAG! Som inte ens velat se filmen och var räddast. Taskigt...
När klockan blev 8, så somnade vi till slut.
Jag åkte bussen hem vid halv 3, fick en liten chock när man inte fick åka på skolkortet på nyårsdagen? ;)

Har sovit fram till 7, sov inte mycket denna natten alltså. Men bra har det varit! Lite läskigt kanske, men bäst!

Bilderna kommer i ett senare inlägg :)



Dagens klädsel och blablabla. Hade faktiskt mittbena idag, julia inspiring!
Dålig kvalitiet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0