-uttråkad

1. Vad lyssnar du på just nu? Bruno Mars- It will rain
2. Nämn en låt som gör dig ledsen. En låt från hjärtat- Linn
3. Vilken är världens mest störiga låt just nu? Call you girlfriend (såklart?)
4. Favoritband/artist, of all time? Pink/Bruno Mars... kan omöjligt välja.
5. Band/artist du nyligen upptäckt? Plain White T's, började nyss lyssna på alla deras.
6. Bästa kvinnliga röst? Whitney Houston?
7. Bästa manliga röst? James Blunt
8. Vilken musikstil lyssnar du mest på? Ballad-aktigt.
9. Vad lyssnar du på när du vill bli glad? Just nu skulle det väl vara What Makes You Beautiful
10. Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig? Fix You- Boyce Avenue style!
11. Senaste konserten? Rix Fm växjö?
12. Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu? Plain White T's
13. Mest hatade bandet/artisten? Robyn
14. Har du träffat någon känd musiker? Hmm, njää...
15. Om ja, vem/vilka? -
16. Senaste låt du hörde på radio/cd etc? Video Killed The Radio Star
17. Vad tycker du om klassisk musik? Inte intressant
18. Vad tycker du om countrymusik? Johnny Cash äger? Nämen, jo det är bra!
19. Vad tycker du om death metal? Inget jag lyssnar på av egen vilja
20. Vilken låt lyssnar du på nu? My Heart Will Go On
21. Lyssnar du på musik på främmande språk? nästan inget förutom engelska såklart
22. Om du var ett instrument, vad skulle du vara? Eh..
23. Lyssnar du på radio? När jag bakar eller gör annat nere i köket
24. Gillar du Mtv? Kollar aldrig
25. Gillar du Spotify? Japp, fast jag är sur för min tid tar slut om och om och om igen.
26. Vilken låt beskriver dina känslor just nu? Jadu justjustnu? Just idag är jag stark- Kenta
27. Låt(ar) som beskriver ditt liv? Just nu känns det som A Lonely September platsar bra.
28. Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu? Höhö, nej.
29. Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chansen? Oj, nu kommer jag säkert komma på något jättebra sen, så kommer jag ångra mig! Men Bruno Mars, dom där texterna alltså!
30. Favoritfilm soundtrack? The Notebook har The Lake som soundtrack, men den är ju inte bra...
31. Vad lyssnar dina föräldrar på? Pappa lyssnar på mycket country och mamma mest lugna svenska klassiker när hon väl lyssnar.
32. Vad lyssnar du på precis nu? A Lonely September
33. Använder du bandtröjor?
34. Ska du på någon festival nästa sommar? Det är långt dit, men nej inte vad jag vet.
35. Topp tre favoritband? P!nk, Bruno Mars, James Blunt (band och band?)
36. Topp tre mest spelade låtar? Goodbye My Lover- James Blunt, Hey There Delilah- Plain White T's, Snälla Bli Min- Veronica Maggio, Wherever You Will Go- The Calling ... kan inte säga bara 4 ;)
37. Mest överskattade band just nu? Robyn är inget band, men överskattad? JA!
38. Bästa skivan någonsin? Back To Bedlam
39. Din första egna skiva? Ingen aning
40. Ditt bästa musikminne? Du, ska säga att jag har ingen aning.
41. Hur många låtar har du på din iPod? Min mobil är min ipod... men jaha, 200 kanske.
42. Är du medlem på något musikcommunity?
43. Vilken låt lyssnar du på just nu? One More Time- Chris Medina
44. Den bästa låten som någonsin skrivits? Goodbye My Lover
45. Senaste STORA bandet du såg? Men ich veiss nichts! Eric Saade? Nöjd?!
46. Vilken blir din nästa konsert? ingen aning faktiskt...
47. Lyssnar dina bästa kompisar på bra musik? ja, det har dom väl...
48. Hur många riktiga skivor äger du? ingen aning
49. Hur många singlar äger du? det vetifan, ;)
50. Vilken låt lyssnar du på just nu? One More Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0