skola, film

listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway


tjosan i trosan! Tihihi...det kom jag på nu, smart va?
efter skolan idag, som det inte hände något särskilt i btw, så gick jag med Elin upp till ÖB och sen kom syster och hämtade mig.
Så handlade vi och köpte smörgåsgrill, haha!
Så kom vi hem och lekte indianer och åt! :D
så somnade jag kanske lite, tihi. Och mös lite med familjen, och gick ner till fåren lite snabbt. Och nu sitter jag här och kollar på knocked up, den är lite såhär.. knäpp.
imorgon är dagen vi alla längtat efter, elin och julia kommer hit och dom sover och sådär.
Men först ska vi till kyrkan, jippi.
och ut och springa, hoppas jag. Eller träna iallafall och lagån.
Men åhh, längtar lite efter Elin och Julia. Flera timmar sen vi träffades sist! Uhh...

men ja, jävligt trött så sleep well, cykelställ.
gammal och ful bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0