whenever, wherever, we're meant to be together

är inte säker på att stavningen är rätt över här? Men ni fattar grejen! Shakira på högsta volym! Att lyssna på Shakira är ett helt zumba-pass typ ju? Kan dansen till Waka-waka nu, hahahaha. Vem vill inte ha movsen som Shakira? Den kroppen och dom rörelserna vem kan säga nej liksom? Hon är helt jäkla awzum!
Kolla videon bara!




glömde säga att inatt sov jag hos syrran, haha mysigt att dela säng!
nu så har alla åkt iallafall, och idag har jag fikat 2 gånger och ätit lunch, haha. Äter hela tiden när det är gäster här!
men nu så ska jag till mormor med syrran, fast hon vilar lite nu... tihi, höll henne vaken inatt tror jag!
Och imorgon åker vi till Ikea efter skolan, syster och jag alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0