de senaste dagarna

Kom hem från mormor igår kväll, i fredags kväll handlade jag lite, kom till mormor, gjorde soppa, tog en kvällspromenad, gick hem och kollade fotboll.
Igår fixade vi lite med hennes häck, eller jag iallafall, sedan började det regna och blixtra, jag kollade lite på Forrest Gump, sen cyklade jag hem. Rätt blött.
När jag kom hem duschade jag, kollade på Men of Honor, och sen kom min syster och sa att vi skulle hämta en tårta hos min granne. Mums! Fick iallafall en hel tårta typ. Åt en underbar sorts tacos på kvällen och sen tårta till efterrätt.
Idag så ska jag packa lite smått och prata med mina vänner, eftersom vi inte har koll på någonting typ. Imorgon drar vi till Götet och stannar där i två dagar.

förra året på Lisberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0