händelserik morgon

Igår somnade jag sent, satt och snackade skype. Vaknade flera gånger under natten av att det var för varmt, och när äntligen somnat ringer pappa och säger att han ska jobba hela dagen, så jag får ta hand om ladugården. 
När jag gick upp vid 12 så gick jag ner till ladugården och ser att en tacka fastnat i en grind, så det är bara att börja  såga. Blev en händelserik morgon. Som tur var gick allt bra, till slut! Lammen fick sin mat, och jag går in och ska äta, när min granne ringer och vill att jag ska fika med henne. Så nu är jag jättemätt! 
Ska gå till hästarna, sen ska jag börja läsa igenom teorin. Jag och Julia ska till Osby om några dagar, för intensiv-kurs, då får vi dom riktiga böckerna och prover. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0