jogging, biljetter och pepp

Efter mitt inlägg så satt jag och Julia och pratade om våra dåliga liv och vad pojkar ställer till för problem. Fick lite damp på eget liv och bestämde mig för att springa en runda vid 9-tiden. Det var fett jobbigt, men ändå så värt det när man kommer hem och känner att man varit riktigt duktig. Har cyklat minst 1 mil idag, sprungit 2 km och massa situps. När jag kom hem blev det god mat och rabarber-kräm till efterrätt. Mums!
Fick sedan ett otroligt bra samtal från bästis, nu ska biljetterna till Göteborg beställas. Känns så grymt!
Nu sitter jag här, nyduschad och med flätor i håret. Bra känsla!

Litet sommarlöfte har jag, ska må bra i kroppen och få bort lite fett från kroppen. Det skulle kännas bra! Ni ser, har ju lite att ta av från höfter, mage och ben.

Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

Så fin blogg du har! :)

Allt bra?

2012-06-06 @ 22:40:23
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Elsa

Tack! Självklart är allt bra!

2012-06-06 @ 22:58:55
URL: http://elsaangnes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara så att du vet..

För det första så har du verkligen inget fett att få bort från kroppen!

För det andra så ser en kvinnas kropp ut sådär. Alltså den har former! Men om du vill se ut som ett sträck, just go ahead! Du har en super fin kropp och du borde vara mer än nöjd. Det finns tjejer som drömmer om att få se ut sådär. Kram <3

2012-06-07 @ 18:25:17
Postat av: Elsa

Tack, nä jag vill inte se ut som ett streck. Men lite fett har jag allt på benen och rumpan, men tack för kommentaren! Ha en bra dag :-)

2012-06-08 @ 07:49:29
URL: http://elsaangnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0