mot göteborg

Åker vid 6.00 på morgonen imorgon och jag har inte börjat packa. Men gud, orkar inte just nu...
Vi åker runt 8-tiden från Värnamo, dit kommer vi med Elins mamma och tar där i från tåget till Göteborg, när vi kommer fram till Gbg så går vi mot Liseberg. Spenderar hela dagen på Liseberg, vid 9-tiden åker vi från Gbg station mot Stenungssund med tåg. Vi går mot min systers lägenhet och äter och spenderar en mysig kväll där. Nästa dag ska vi antingen ut till Tjörn, som är en ö, och bada eller shoppa och gå runt i Stenan. vid 7-tiden på kvällen åker vi med min syster hem.
Skrev detta för några dagar sedan, men så ser det ut.
Ha det bra och glöm mig inte medans jag far norrut.

gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0