sommarlov!

Varit en toppen dag! Gick upp vid 5.45 för att göra mig igjordning lite, åkte hela vägen till skolan och så samlades vi, klassen, vi tre tjejer höll i några lekar och sedan var det aulan och betygsutdelning.
Vi tre gick ner till stan och köpte 2 liter jordgubbar, en maraubo och en bilar.
När vi kom hem micrade vi chokladen. Bajs. Förstörde den, vi kom på sen att man inte kan micra choklad. Det var i alla fall gott. Vi satte på en film som hette beautiful boy, som inte på något sätt var bra. Kollade sedan på en film som hette the lost valentine, jag grät ögonen ur mig kan jag bara säga, Elin och Annie satt och skrattade åt mig. Den var så sjukligt bra, så mycket min stil. Min favoritfilm kan man nog säga...
Julia gick hem i mitten av filmen.
Jag stannade för att äta lite sommarlovs-tårta. Jag och Elin satt och försökte lära mig inbakad fläta, går inte särskilt bra.. tog bussen hem.
Var en riktigt toppen dag! Och det har jag att tacka tjejerna för, älskar er! Pusspusspuss! ♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv; assöt ju?!

2012-06-15 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0