if you can make a girl laugh -you can make her do anything

Tjo, tjenare.
Har haft det inte så kul sen sist, när jag hade gått och lagt mig igår vid 12-tiden, så smsar Julia att någon är inne på min facebook och att jag ska skynda mig. Så jag kollar ju såklart, och den där har skrivit till allt och alla.
Och dom bytte lösenord så jag kom inte in, så jag gick och la mig och pratade i telefon till klockan var halv 3, tror jag. Så smsade Julia vilket lösenord dom bytt till och sådära, hon är min superhero! Räddade mitt liv, känner att jag hade den här minen då :  ':-D  Fin chey det dära!

Idag ska jag vara ute lite, tror jag. Fota, säkert. Och ikväll ska jag till kyrkan, får tjöta lite med Julia. För konfirmationen alltså. Om drygt 1 månad är jag konfirerad och klar, riktigt skönt!
Men vi hörs för nu ska jag ner och leka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0