jag tycker om när du ler en stund mot mig

Hade det faktiskt super i skolan idag, rasten tillbringades på taket. Det är finnt de! Åt mumsigt. Det är verkligen det bästa som finns att sitta där med dom bästa i världen. Skrattade som jag vet inte vad. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dom, på allvar. Älskar er ♥
Så åkte jag till Växjö med syrran, åkte till Farmor, så glad blev jag! Hon har varit supersjuk och nu är hon pigg igen, jag blev verkligen jätteglad när jag såg henne! Kan inte förklara så bra...
Åkte och kollade på bio sen.. hahaha, jag skulle köpa biljetterna så skulle syrran fixa parkerings-sak. Och tanten i kassan bara:
Tant i kassa -Vill du ha ett klubbkort?
Jag: Njaaa...
Tant i kassa: Det är jättebra! Du får rabatt på blbalbabla...
Jag: Eh... okej...
Hahaha, så jag fick ett biokort och min syster har gratis biobiljetter, hahhaha... jag bara - Du, det ligger ett kort ifrån sf i din plånbok.. Du får registrera dig på internet.
Haha, snacka om att min syster garvade åt att jag har svårt att säga nej!
Bion var suuuuperbra! Min favorit Reese. Skrattade oss i genom hela filmen, helt amaaaaaaaaazing.
Nu är jag så tjock att jag rullar, wiieeee. Jag behöver ingen moppe, jag kan rulla på egen hand! Fast nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0