TELL ME NO LIES

Vaknade idag av att min bror skrek att jag skulle upp, klockan var halv 10 och det är förfan helg. Riktigt bajshumör, därja.
Idag har jag varit ute hela dagen och vi har eldat bål och sådär, fast jag rävsade löv. Tog en liten paus nu, ska ut sen igen tror jag. Sitter och glor på William, rikitigt rolig är han!

Berättade jag om skolan igår? Nä, det var lunchrast och Julia hade lovat att jag skulle få låna en tia. Och när jag har hittat mina kära Ahlgrens bilar och jag står där i kön. Så hittar Elin och Julia ett flak med gräddbullar, för 15 kronor. Och självklart, så ska dom svika mig och köpa de där jävla gräddbullarna. Så vi satte oss på ett taket och dom åt gräddbullar och jag tjurade på dom, så satt Elin och skrek till alla där nere på gatan. Till en gammal lärare och så var det en gubbe som skulle anmäla oss. Bara för att Elin skulle bjuda på gräddbulle. Men i alla fall nu ligger det 5 gräddbullar i vårat skåp.
Så var det hemkunskap och läraren förgiftade min och Elins sås. Äckligt.

vackert Elsa, verkligen...vackert.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt att du är med i dagens blogg!

Den avslutas som sagt vid 8 ikväll.

Ha det bra! ♥

2012-03-17 @ 17:18:38
URL: http://hhannaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0