har du någonsin känt såhär?

Förlåt, tusen gånger om. För några dagar sen slutade internet bara funka och först nu ikväll har det fixats.
Var i Karlskrona och kollade på brosans lägenhet i söndags, himla fin.
Men dom hära dagarna har jag haft det himla kul med mina kompisar, ska jag säga. Händer så mycket kul för oss.
Som när vi var tvugna att städa skåpen och vi har allt i Julias. Eller ja, det är ju alla tres liksom. Så tvingade min lärare att städa Elins. För hon var inte där, och när jag öppnar så står läraren kvar och kollar. Så har Julia och Elin gräddbollar där, och man bara åååååhhh. Och så ramlar en jävla kola ut ur Julias skåp som är typ över Elins. Och man bara ÅÅÅÅÅÅHHHH. Hahahaha, så nu tycker vår lärare vi är skitfeta.
Och idag när vi satt på taket, så kom en till människa och sa att hon skulle anmäla oss, men så sa vi att vi kunde gå ner frivilligt. Och när hon hade gått, så gick vi upp igen, hhehehehhee.
Vi är beroende av Katarina von Bredow böcker med, jag har läst 3 sen jag bloggade sist, typ. Waw. Dom äger på allvar, läs dom på allvar.

Efter skolan idag så gick vi ner till maxi och kollade skor, som inte hade några fina. Men Julia och Elin tvingade mig att köpa.
Är lite lycklig just nu, för min mobil ska jag bara skicka iväg så ska dom fixa det. Wiee.

Påväg till Karlskrona, ful mobil.
Barndomsminnen med Rosenbom.
Sjömanskyrkan typ.


Nya skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0