I wonder what you say about me when I dont hear

Wohoo, I'm home!
Pratar med min bästakompis just nu, stämmer möte imorgon. Ska nog kolla melodifestivalen och sånt där mys. Hoppas jag på i alla fall, saknar henne dära.
Har haft det väldigt roligt på praon, fast typ intressant mer. Har varit med på massa operationer, har lärt mig så jäkla mycket och jag har inte ändrat vad jag vill bli.
Hände en liten läskig sak bara, ska berätta. Andra operationen jag var med på (skulle ta ut livmodern och en godartad tumör på en vit älghund) dom skär upp ett hål ifrån naveln och ca fem cm bakåt. Operationen tar ungefär en halvtimma eller 45 minuter. Före operationen säger dom att om jag börjar känna mig illamående så ska jag ut, det var fortfarande lite narkos i luften. Så efter en kvart eller så börjar jag må illa. Men det är liksom inte att jag mår illa utav blodet jag ser eller sådant, men allt jag ser blir vitt och jag slutar höra på ett öra , så jag säger att jag är yr och dom ger mig ett glas cola och jag sätter mig i fem minuter och går tillbaks in sedan. Dom sa efter att man kan glömma andas när man står sådär och bara glor. Så efter det fick jag tänka på att andas ;)
Idag har jag tvättat en helt vild schäfer och en liten söt springer spaniel, har hårstrån i halsen och överallt med, för den delen. Obehagligt, uschuschusch.

Kanske berättar mer senare, men nu ska jag gå. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0