ett onödigt bra dygn

Har haft så jäkla bra idag och igår!
Igår när vi kom hem så åt vi mackor med hallonsylt, särskilt jag. MUMS! Så cyklade vi ner till hemköp och vi köpte godis och läsk, och jag hade damp. Så cyklade vi hemåt och kollade på the wow, och mös med Elins låne-marsvin, så sjukt gulliga! Kollade lite på trust med, och sen började vi på hamburgarna. Och så åt vi, och så stack vi ut. Cyklade Ljungby runt och stannade vid Kungshög för att leka på lekparken! Skrattade så jag kissade ner mig, nästan. Cyklade runt ett tag till och hittade massa läskiga människor, som en zombie och Katie från P A!
När vi kom hem kollade vi lite på svensson, svensson i nöd och lust och sen somnade vi. Under natten vaknade jag av att Elin tog min kudde, och jag tyckte det var konstigt eftersom hon hade en egen? Men då hade hon tydligen haft en dröm om kudden och tagit den i sömnen? HAHA.
På morgonen vaknade jag i alla fall av att ett marsvin gick på mitt hår, tack Elin och Julia! Så gick vi upp och gjorde våfflor till frukost. Efter det skulle Elin tvätta mitt hår och det gick ju sådär... Fönade det och plattade sen med, och så skulle jag klippas. Så nu är det kortlångt! Tsss, Julia! :D Nä, men det är rätt kort faktiskt. Men det blev bra!
Så skulle jag ta bussen hem och ska ta skolkortet, men nähä, det funkar inte och tanten i bussen är så tjurig att hon vägrar släppa på mig, fast jag hade en femma! Men så var det en jättesöt tjej som betalade åt mig, och hon fick femman! Tur att det finns sådana människor!
Men nu är jag hemma igen efter två fantastiska dagar! Älskar er så mycket tjejer, ni är bäst! Det vet ni!
före och efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0