polkagrisar

Bloggen har cpat ihop, och jag är medveten om detta. Menyn är där nere ju. Men fixar det när jag får tid.

Men TJENA HALLÅ TUFFINGAR!
Igår var det skola och jag, Julia och Elin masskolkade lite och stack till tandläkaren med Elin. Wiiiiiee.
Skulle också ha lämnat in en matsedel på HK:n men smart som jag är har jag tappat bort den! Så jag måste göra om den... bläblä.
När jag kom hem, först var jag hos min granne lite, så somnade jag lite, tss. Och när jag vaknade vid halv 5 tiden, så var min systers svärmor/far här och dom var riktigt trevliga! Kan det påverkas av att dom stannat i Gränna och köpt 14 polkagrisar till mig, riktigt grymma! Jag älskar dom! Fick dessutom min grymma mobil av henne, hon jobbar liksom på sony ericsson. Min bror fick den nyaste igår :/...
Så idag gick jag upp lite tidigt för att äta frukost med dom. Nu åkte dom nyss, dom ska flyga till Polen med min syster, hoppas hon inte krashar!
Här får ni lite bilder!
Påväg till tandläkaren
Polkagrisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0