Skol-besök

Halloj! For in till stan idag på eftermiddagen, träffade klassen, hämtade läxor och kakor som vi ska sälja. Träffade någon en stund med ;)
Gillar när jag kommer in i klassrummet och alla behandlar mig som om jag skulle smitta om man är i 5-metersradien. Till och med vår lärare, tacktack.
Hoppas jag kan gå imorgon, men kändes inte så bra när jag var i skolan. Har i så fall tyska-prov imorgon, som jag verkligen borde plugga på, men istället sitter jag och kollar på Portkod 1321 och How I met your mother. Mycket roligare!


Kommentarer
Postat av: Elin

DU BORDE INTE KOMMA?! <3

Svar: är inte så sjuk, sluta tjata kompis.
None None

2012-11-27 @ 18:25:31
URL: http://elinhollen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0