äckliga Ljungby

Var tänkt att jag skulle köra till skolan idag, men försäkrings-gubben hade inte försäkrat den än. 
Skolan sög. Märker verkligen det nu när man varit på Ingelstad, där var människorna snälla och trevliga, här i lilla Ljungby är vi elaka och otrevliga. 
Fast fick träffa Julia och det är alltid kul :D 
Imorgon ska jag iallafall köra in med Julia och så möter vi Elin och äter frukost på skolan, gott. Efter skolan ska jag fixa lite i stan, och sen drar jag och Julia till donken och sen till simhallen i Ryssby för att motions-simma. 
 
Fick även en greeeeat nyhet idag, Katarina von Bredow (uuuundebar författare) kommer till vår skola och ska föreläsa för sjuorna, men jag har fixat in mig och Julia, omgomgmogomggomgogmgog. Det visade sig även att hon bor i grannbyn (här svimmade jag, ungefär). 
ÅHHH GUUUUUD. DÖÖÖR. Jag ska tvinga henne att skriva mer böcker, skitsmart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
kAT
RSS 2.0